czwartek, 16 sierpnia 2012

Pepitka

Pepitka wraca do łask! Wzór lansowany w latach 50 i 60 ponownie zaczął pojawiać się na wybiegach w kolekcjach jesień-zima 2012/2013.

Nie wiem jak Wam, ale mi pepitka kojarzy się najbardziej ze stylem Coco Chanel. Wzór dobrze wygląda na spódnicach, marynarkach, płaszczach, nie podoba mi się jednak na koszulach. Moja spódniczka pochodzi z nowo odkrytego sklepu Fashion Roses, w którym możecie znaleźć wiele ciekawych fasonów ubrań zgodnych z obecnymi trendami. Na dzisiejszych zdjęciach przedstawiam Wam również moją brokatową torebkę, którą ostatnio upolowałam w SH za całe 7zł. 


koszula: Bershka | spódnica: Fashion Roses | bransoletki: H&M | naszyjnik: new look | okulary: Giant Vintage | szpilki: Reserved | torebka: SH
















koszula: Bershka | spódnica: Fashion Roses | bransoletki: H&M | naszyjnik: new look | okulary: Giant Vintage | szpilki: Reserved | torebka: SH

52 komentarze:

  1. Też nie podoba mi się pepitka na koszulach. Ładne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy16/8/12 20:12

    I’m not that much of a online reader to be honest but your blogs
    really nice, keep it up! I'll go ahead and bookmark your website to come back in the future. Cheers
    Here is my weblog : degreecounil

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna ta Twoja spódniczka krój mi się bardzo podoba
    Ja też wyciągnęłam swoją pepitkową spódnicę z dna szafy i planuję w niej jesienią paradować.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale śliczna torebeczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w Twojej torebce!
    Ogólnie cała stylizacja bardzo udana <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy16/8/12 21:10

    świetna spódniczka :D
    mam podobne buty ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna jest <3 masz racje w stylu coco chanel (;
    bawisz się modą,ubraniami,różnymi stylami (; uważam,że to najlepszy blog modowy,których czytam bardzo dużo (;

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely dress, you're gorgeous :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka śliczna torebusia! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny retro zestaw..! ;)
    ______________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna spódnica, klimatyczny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw, choć nie przepadam za pepitką to spódniczka bardzo mnie urzekła;)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny kobiecy zestaw :))
    genialnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wzór pepitki nie podoba mi się jedynie na butach- jak dla mnie masakra! :)
    Świetnie wyglądasz. Torebka bije wszystko! Zazdroszczę takiego łupu :)

    Buziaki, Magda
    PS.Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I dobrze bo mam zakiet z pepitki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna torebunia! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy16/8/12 22:47

    wygladasz swietnie;))
    spodnica jest boska ;)) i buty pomimo ze maja niska szpilke są cudowne;))
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. pieknie wygladasz! tak elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh, I love your skirt, it's so cute :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo dobrze się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy17/8/12 09:27

    śliczna torebka:P

    OdpowiedzUsuń
  22. wszystko do siebie pasuje;) bardzo ladny zestaw;)

    OdpowiedzUsuń
  23. jak dziewczęco i uroczo ! :) Pasuje do twojej urody bardzo ... :)
    torebka jest prześwietna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Swietnie wygladasz :) No i nie zaprzecze, że torebka to perełka!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja i wspaniała torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ile ja bym oddała za taką torebkę! jest boska <333

    OdpowiedzUsuń
  27. koszula + spódniczka - idealne zestawienie <3

    OdpowiedzUsuń
  28. love love love your bag!

    FASHION CAT
    www.myfashioncat.com

    OdpowiedzUsuń
  29. 7 zł za takie cudo *_*

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy18/8/12 17:01

    śliczny strój !

    OdpowiedzUsuń
  31. Pepitka i okulary - szałowe !
    Zapraszam na nowa notke :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta pepitka wygląda na bardzo delikatną, więc do ciebie pasuje! :) zapraszam do mnie:
    www.life-of-Natalia.blogspot.com
    P.S Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  33. piękna spódniczka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. lovely dress and amazing clutch.

    Xoxo Lil
    www.studsandsapphires.com

    OdpowiedzUsuń
  36. OMG that hanbag is just awesome!!! I want one so bad :D I am your newest follower, can you do the same for me?

    xLOVEx http://veronicadelarge.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  37. TOREBKA <3 jest taka PIĘKNA !


    www.justineswag.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. cudna torebka, świetna spódnica, super zestaw i mój ukochany park;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy29/9/12 18:18

    :)) Miałam te torebkę w ręku w siedleckim SH, ale w końcu nie wzięłam, więc to pewnie ta sama :)))

    OdpowiedzUsuń

Dodaj komentarz